سلام در صورتی که لینک دانلودسریال باز نشد صفحه لینک دانلود را چند بار ریفرش کنید باز خواهد شد
لطفا از نظرات خود ما را بهره مند سازید با تشکر مدیریت وبلاگ خیری


اینجا کلیک کنید
سلام بر فرشتگان ( ۱۳۸۹ )
کارگردان : فرزاد اژدری
نویسنده : فرزاد اژدری
نوع فیلم : کودکان
خلاصه داستان : درباره دختر بچه ای به نام شادی است که برای زنده نگه داشتن مادربزرگ بیمار خود دست به کارهای عجیبی می زند…. نام … نقش ۱ – علیرضا خمسه …. ۲ – شمسی فضل الهی …. ۳ – ماه چهره خلیلی …. ۴ – اصغر نقی زاده …. ۵ – بهرام سروری نژاد …. ۶ – مریم توکلی …. ۷ – فرزین اژدری …. ۸ – کیمیا حسینی ….



اینجا کلیک کنید
سال تولید : ١٣۶٨
کارگردان : مسعود کرامتی
بازیگران : رضا کیانیان،احمد آقالو، فریبا جدیکار، کامبیز صمیمی مفخم، منصوره شادمنش و احمدرضا اسعدی و …
خلاصه داستان : موجودی عجیب به نام “پاتال” از داخل یک کره جغرافیا بیرون می‌آید تا به جبران محبت “وحید” آرزوهای او را برآورده سازد. به مدد نیروی شگفت‌انگیز”پاتال” آرزوهای «وحید» و خواهرش و دوستانش برآورده می‌شود. “وحید” به جای پدر به اداره می‌رود و پدر به جای او به مدرسه. مادر، دخترک کوچکی می‌شود و “شیرین” جای او را می‌گیرد. “محسن” اکنون هرچه بگوید بزرگترها اطاعت می‌کنند و برخلاف گذشته همه بزرگتر‌ها «حمید» را نه تنها از خوردن منع نمی‌کنند بلکه مدام به او دستور می‌دهند که بیشتربخورد! ولی اوضاع چنان به هم می ریزد که بچه‌ها دیگر قادر به ادامه آن نیستند و…


اینجا کلیک کنید قسمت اول
اینجا کلیک کنید قسمت دوم
( کلاه قرمزی و سروناز ( ۱۳۸۱ )
کارگردان ایرج طهماسب
نویسنده : حمید جبلی ایرج طهماسب
نوع فیلم : کودکان
خلاصه داستان : کلاه قرمزی پس از سالها در امتحانات مدرسه اش قبول می شود و به عنوان شاگرد ممتاز مدرسه معرفی می شود طوری که حتی تصویرش از تلویزیون نیز پخش می گردد…
. نام … نقش ۱ – فاطمه معتمدآریا …. نرگس ۲ – ایرج طهماسب …. آقای مجری ۳ – رضا فیض نوروزی …. ۴ – رضا عطاران …. ۵ – خسرو احمدی …. ۶ – رویا امینیان …. ۷ – مهدی بساطبی ….



اینجا کلیک کنید قسمت اول
اینجا کلیک کنید قسمت دوم
( خاطرات الاع مهربان ( ۱۳۸۱ )
کارگردان :مریم سعادت
سال تولید : ۱۳۸۸
بازیگران : رضا بابک – برزو ارجمند – سعید آقا خانی – رامین ناصر نصیر – مریم امیر جلالی
خلاصه داستان : پژمان به مسافرت نزد دایی خود می رود . در آنجا متوجه یکی از کارمندان دایی خود میشود که الاغی است ابتدا از او می ترسد ولی رفته رفته با هم صمیمی شده و… ….